Κολοκυθοκεφτέδες αφράτοι


  • 8 κολοκύθια μεγάλα
  • 3 αυγά
  • 1 χούφτα άνιθο
  • 1 χούφτα δυόσμο
  • 2 ή 3 φλυτζάνια τριμμένα διάφορα τυριά
  • 1 χούφτα βασιλικό
  • αλεύρι η σκόνη πουρέ πατάτας (όσο χρειάζεται για να σφίξει η ζύμη)
  • 2 κύβους λαχανικών (για όσους δεν προτιμούν το αλάτι)
  • 1 κρεμμύδι μεγάλο τριμμένο στον τρίφτη
  • 2 σκελίδες σκόρδο τριμμένο στον τρίφτη



Αυτή η συνταγή δεν περιέχει καθόλου αλάτι ή άλλα μπαχαρικά μιας και θα πάρει τη νοστιμιά απο τους κύβους και τα τυριά, την έκανα στο πάρτυ του γιού μου την περασμένη εβδομάδα και άρεσε πάρα πολύ

Τρίβουμε τα κολοκύθια σε χοντρό τρίφτη και τα στραγγίζουμε για να μην έχουν καθόλου υγρά.
Αφού τα στραγγίξουμε καλά, τα βάζουμε σε ένα μεγάλο μπώλ ή μια λεκάνη και προσθέτουμε: τα αυγά, τα τυριά (βάλτε όσα πιο πολλά τυριά μπορείτε μην τα λυπηθείτε, κίτρινα και φέτα ακόμη), το κρεμμύδι, το σκόρδο, τον άνιθο, το δυόσμο, το βασιλικό, και ανακατεύουμε πάρα πολύ καλά, η ζύμη μας δεν είναι σφιχτή ακόμα, και γιαυτό θα προσθέσουμε σκόνη πουρέ πατάτας όσο χρειάζεται για να σφίξει περισσότερο, εσείς θα καθορίσετε πόσο σφιχτή θέλετε να είναι, εγώ προτιμώ τη σκόνη πουρέ πατάτας γιατί δίνει περισσότερη νοστιμιά, χρειάζεται λιγότερη ποσότητα απο αυτή που θα χρειαζόταν εάν βάζαμε αλεύρι, και κάνει τους κολοκυθοκεφτέδες πολύ πιο αφράτους μετά το ψήσιμό τους.
Τέλος προσθέτουμε τους κύβους λαχανικών αφού τους έχουμε τρίψει καλά (εάν δεν τρίβονται διαλύστε τους σε ένα φλυτζανάκι του ελληνικού καφέ με ελάχιστο νερό, προσθέστε τους στη ζύμη και ζυμώστε καλά να πάει η νοστιμιά παντού). 
Εγώ δεν βάζω πιά αλάτι στα φαγητά μου, το έχω καταργήσει, χρησιμοποιώ κύβους που παίρνω απο τα Lidl, τρίβονται πιο εύκολα απο αυτούς της κνορ και είναι και πιο φθηνοί :). Δεν τους βάζω την ώρα του μαγειρέματος ειδικά στα φαγητά κατσαρόλας ή φούρνου, όταν το φαϊ βγεί απο τη φωτιά τρίβω ένα κύβο απο πάνω η δύο ανάλογα με το φαγητό και την ποσότητα, ανακατεύω καλά και έχω ένα νοστιμότατο φαγητό κ χωρίς αλάτι!
Και για να τελειώσουμε με τους κολοκυθοκεφτέδες για το τηγάνισμά τους βάζω ηλιέλαιο που είναι και ελαφρύ, παίρνω λίγη ζύμη με το χέρι μου φτιάχνω μπαλάκια και τα αλευρώνω πριν τα ρίξω στο καυτό λάδι, τα αφήνω μέχρι να ροδοκοκκινήσουν και είναι έτοιμα!

Σας εύχομαι καλή επιτυχία!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου